Diposkan oleh On 1:02 PM with No comments

Beste Klant,

We hopen dat dit bericht u in goede gezondheid bereikt. We schrijven u om u te informeren dat we een probleem hebben ondervonden met de levering van uw recente bestelling vanwege een onjuist of onvolledig adres. Helaas kon ons bezorgteam het opgegeven adres niet vinden.

Om ervoor te zorgen dat uw pakket u snel bereikt, verzoeken wij u vriendelijk uw verzendadres bij te werken. Bovendien is er een herleveringskosten van $2.99 om de kosten van de tweede bezorgpoging te dekken.

Klik hier om uw adres bij te werken

We verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak en waarderen uw snelle aandacht voor deze zaak. Als u vragen heeft of extra hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

Bedankt dat u heeft gekozen voor DHL Express. We hopen uw pakket binnenkort met succes te kunnen bezorgen.

Met vriendelijke groet,

Het klantenserviceteam
DHL Express

Masukkan email untuk mendapatkan update artikel DepotMyFile.

Next
« Prev Post
Previous
Next Post »